15. 5. 2015

Foodie plans summer 2015

Za ten rok, co máme koloucha se vyrojilo nějak hodně nových podniků, kam bysme chtěli zajít, A protože miluju dělat si seznamy (téměř na cokoli;-), připravila jsem nám i seznam, který jsem si pracovně nazvala Foodie plans summer 2015 aneb kam si půjdeme nacpat břicha a kde prolijeme volátka.

A protože léto a léto bez zmrzliny není vůbec žádné léto, tak určitě zachováme přízeň Angelatu. Už se těším, až si dáme zmrzku na Újezdě a pak šupy dup lanovkou na Petřín a užít si s kolouchama srandičky v bludišti. 
Moc mě láká nově otevřené Puro na Výtoni, co neprodává zmrzlinu ale gelato. Sbírám odvahu to spojit s návštěvou sobotního trhu na Náplavce. protože všechno by měl člověk zkusit. Ale představa vystát alespoň tři obrovské fronty na kafe, na něco k jídlu pro mě, na něco k jídlu pro Kocoura a do toho krotit kolouchy, mě moc neláká. Uvidíme na Výtoni je velké dětské hřiště. No ehm že by menší zlo?!
Na Kulaťák by to taky chtělo sfouknout, protože tam prodává Votre Plaisir. Jen tak z plezíru, jak říkává maminka, musím ochutnat jejich nádherné sladké kreace, 
Zůstanu věrná Veveraw ve čtvrtek na Jiřáku. Kocour jim sice plně nepropadl, za to já totálně. A navíc se mi strašně líbí fotky na stránkách.
Hamburger je mrtev, teď fičí hot dogy a pomalu vystrkuje růžky pastrami. Dobrý hot dog se smaženou cibulkou a kyselou okurčičkou jako v NYC bych si nechala líbit. 
V tradici víkendových rodinných obědů za městem budeme určitě pokračovat. Slowpci zůstanu věrná, protože je nej. Ale chceme vyzkoušet i Kastrol.
Těch kávovaren, kde si chci dát flat white je tolik, že bych je na prstech nespočítala. Nedávno se mi poštěstilo dát si rychlé flat white v Ema Espressob Bar a slast! A co nejdřív poběžím na Korunní, kde v Coffee Room by měli mít kávu z pražírny The Barn z Berlína a na tu mám jen ty nejlepší vzpomínky. (A na ten carrot cake, co jsme vdechli na přilehlém dětském hřišti taky.)
Na domácí i venkovní grilovačky a opékačky stále kupujeme burgery, maso, klobásky a buřtíky od Franty Kšány jr. z Naše maso.
V plánu máme nedělní piknik s kamarády na Grébovce s velkou vegetariánskou Javánkou ze stejnojmenného bistra specializujícího se na indonéskou kuchyni. 
A přízeň zachovám Pho Vietnam na Jiřáku, protože jejich Nem Saigon jsou the best! Alespoň jednou týdně pár Nem Saigon, mango pitíčko a hurá až na Paruku.
A nějaký ten víkend, kdy kolouchy bude hýčkat babička a dědeček vyrazíme s Kocourem konečně do Myiabi, protože si to slibujeme už tisíc let. A ten samý víkend obrazíme pár nových barů. 
A s holkama bysme mohly zkusit třeba Vinograf, kromě Senovážného náměstí je i v Míšeňské a nově na Andělu. 
Když už jsme u těch nápojů tak by mě strašně zajímalo, jak chutná Club Mate. Pokukuju po něm v Coffee Imrvere, kam si chodím pravidelně alespoň jednou týdně pro flat white. Taková malá oáza na Olšaňáku.

Vypadá to jako celkem nabité léto. A už se nemůžu dočkat:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat